کاغذ دیواری آشپزخانه جدید| کاغذ دیواری ضد آب مخصوص آشپزخانه + عکس
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

کاغذ دیواری آشپزخانه جدید

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

کاغذ دیواری آشپزخانه جدید، 

کاغذ دیواری می تواند بخش مهم (و کاربردی) در دکوراسیون هر فضا باشد. و آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. دورانی که کاغذ دیواری منحصراً در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شد، گذشته است. با پیشرفت مداوم فناوری و طراحی کاغذ دیواری، کاغذ دیواری بسیار فراتر از پوشش های پشت سر هم در آشپزخانه های سراسر جهان شده است.

حکمت سنتی به ما می گوید که کاغذ دیواری، همراه با مناطق بخار و مرطوب مانند آشپزخانه، با هم ترکیب نمی شوند. اما با کمی حفاری و خلاقیت، متوجه خواهید شد که کاغذ دیواری افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای است که بدون زحمت می تواند فضا را متحول کند.

کاغذ دیواری همه کاره و ساده برای کار با آن، جایگزینی فوق العاده برای افرادی است که می خواهند از برنامه های دیواری معمولی دور شوند. در زیر، خیال شما را در مورد بسیاری از افسانه های پیرامون کاغذ دیواری راحت می کنیم و ثابت می کنیم که استفاده از این رسانه چند منظوره یک ملاحظات عملی است. 

رنگ و کاشی ممکن است عملی ترین انتخاب دیوار آشپزخانه به نظر برسد. به خصوص در مورد نظافت. اکثر تولید کنندگان رنگ گزینه هایی با ماندگاری طولانی برای تمیز کردن آسان ارائه می دهند و زمانی که صحبت از تمیز نگه داشتن آشپزخانه ما می شود، کاشی ها جایگزین های ساده تری به نظر می رسند. همانطور که همه ما می دانیم، برای ایجاد آشفتگی در آشپزخانه کار زیادی لازم نیست. بنابراین اگر در مورد آشپزی جدی هستید، باید نوع موادی که برای دیوارهای آشپزخانه خود استفاده می کنید را جدی بگیرید.

کاغذ دیواری های سنتی به سرعت کثیف می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند. و از آنجایی که کاغذ دیواری های قدیمی بسیار نازک هستند، بوی نامطبوع را جذب می کنند. بنابراین قانون شماره یک این است که از گزینه های مبتنی بر پارچه یا بافت بیش از حد خودداری کنید، زیرا در آن کثیفی می تواند در جزئیات برجسته سازی ایجاد شود. با این حال، خبرهای خوبی در قالب طیف های جدیدتر کاغذ دیواری آشپزخانه وجود دارد. بسیاری از تولیدکنندگان اکنون جایگزین های قابل پاک کردن (و حتی قابل شستشو) را ارائه می دهند. با انتخاب صحیح کاغذ دیواری، می توانید به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید - و حتی از محصولات پاک کننده ملایم انتخابی خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که ابتدا به دستورالعمل های تمیز کردن سازنده توجه کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: